24 de març 2009

APROFITANT QUE EL MEU GERMÀ ESTÀ A BUENOS AIRES...

El meu germà Lluís està a Buenos Aires. Ha obert aquest blog per contar-nos curiositats dels chéveres. Jo ja me l'he afegit a l'apartat d'enllaços més visitats del meu blog. A més, també gràcies a les noves tecnologies, hui he estat xarrant amb ell i m'ha contat que allà hui era festa i no hi havia universitat.

El motiu, l'aniversari de l'última dictadura, la de Videla, rebatejat com a dia dels Drets Humans. Estàvem parlant d'això i m'han vingut al cap els mocadors de les mares de la plaza de mayo, el llibre de Hebe de Bonafini sobre els desapareguts i la lluita per la memòria i la justícia, que em va impressionar.

I també Chile, l'ultim discurs de Salvador Allende des del palau de la Moneda, els fills dels desapareguts i també aquest vídeo de 30minuts sobre la Funa de Víctor Jara.

Si teniu una estoneta val molt la pena. Ja deia Galeano que "recordar es volver a pasar por el corazón". Qui no s'emocione és que no té cor!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo realment amor per tu als convidats publicar en el seu propi bloc