10 de gener 2008

"oh, xat!" poemeta cutre per matar el temps ( o és un espiritual negre?)

Ooh xat!
que em dius,
que ja no et faig cas
perquè a em dedique a parlar
en altres racons de la cibergalàxia?
Oooh xat!
que comentes,
que aquest racó no em gràcia
perquè tinc altre lloc on bossar
pensaments i altres romanços?
Ohhh xat!
que és el que xarres,
tan malcarat,
mentre vas comptant els passos
com el sento aquell desgraciat?
OOOOoooohh xat!

No és cert el que tu crides,
passege pel ací a diari
veig ethel a les imatges
i lovesick als comentaris.
Vinga guapo, no et martiritzes,
que ara que estic en el "paro"
et promet que tindré temps,
de romanços i de lectures
de penjar vídeos i nous invents!

Muaks,
Ro

2 comentaris:

LoveSick ha dit...

com que al paro?

Els peperos han tancat l'institut i han fet un parc temàtic?

Rosella ha dit...

no, estava substituint a un home que s'ha recuperat garirebé miraculosament!
per sort per a ell...