26 de novembre 2007

fallas insostenibles

La evolución de la fiesta ha acabado transformándo las Fallas en una gran bacanal: producción de hasta 10.000 toneladas de residuos, derroche lumínico antes siquiera de empezar, contaminación acústica incesante, comportamientos desaforados o emisión de gases a la atmósfera. La Associació d'Estudis Fallers ha reflexionado sobre un tema tan peliagudo como la sostenibilidad de las Fallas en las jornadas que cada año organiza en la Nau, el edificio histórico de la Universitat de València. Ante la ausencia secular de debates sobre la fiesta, estas jornadas plantean una reflexión seria sobre el camino que deben tomar.
...leer más

8 comentaris:

LoveSick ha dit...

Anem a vore, el d'abans pensa que les falles són sostenibles o no?

ethel ha dit...

aslksdfñkasjfñasdjfk
assdkfjañskdfasd
addfñasdjfñlaskj

Rosella ha dit...

xikets m'he independitzat del xat! encara qeu seguiré col·laborant... e obert el meu propi blog:
www.rosellaipunt.blogspot.com

si teniu curiositat entreu. promet esciure almenys una vegada per setmana!

LoveSick ha dit...

I l'ethel no s'anima a eixir del niu ;)

Anònim ha dit...

Si al final cadascú tindrà el seu blog particular, doncs per a això ja en tenim el mòbil no?

Miquel

ethel ha dit...

Miquel, el tema blog és com fa uns poquets anys lo del mòbil, molta gent tenia pero no tots, ara són pocs els que no tenen un "celular"......i ....acabarem tenint tots un blog.....
Personalment no m'agrada parlar per telèfon més que el necesari.....açò dels blogs et serveix per a estendre un poc més i millor els teus pensaments, sentiments, inquietuds........anunciar esdeveniments......

....jo estic enganxada...i no sóc l'única....veritat?

lovesick lovesick.....m'estàs provocant!!!

LoveSick ha dit...

jejejeje

Rosella ha dit...

però si el xat és pràticament teu!!! no l'abandones!