01 d’agost 2007

ouh yeah!

el cap de setmana passat vaig estar a Dénia al rockalamar07...
concert d'Antònia Font i molt bon rotllo, cap de sant antoni, tapetes escoltant música clàssica en directe i platgeta...
què més es pot demanar a un cap de setmana d'estiu?
comence a fer-me la idea que estic de vacances...
la setmana que bé m'espera una nova aventura, ja vos contaré...
Ouh yeah!

la foto és febrer d'enguany del concert de carnestoltes al CSO el Molinar d'Alcoi, tocàvem arròs caldós, orxata sound system i bakanal.

4 comentaris:

Alegria De La Huerta ha dit...

Òndia, doncs jo vaig estar per les Santes de Mataró al concert d'Antònia Font. S'hi van lluir. M'agrada perquè sempre toquen cançons de tots els seus discos, perquè tenen un marxa que t'hi cagues, perquè transmeten un bon rotllo impressionant, perquè són surrealistes... i ja està... m'agraden i no cal afegir res més.

LoveSick ha dit...

Ei, sóc un nou Font-fan, però m'agraden moltíssim, són galàctics... ja no puc viure sense ells!

ethel ha dit...

ei...qué pasa Ro...!!!!....si ho arrive a saber m'apunte amb vosaltres per vore a l'Antonia Font....
Jajajaja...ací tens tres cometaris dels que per sentir pels matins....Wah Yeah!....ens han pegat la seua musiqueta i ja som superfans!!!
(alegria, lovesick....estes xiques del matí modelen les nostres orelles.....entre Clap Your Hands..., KCBooker, Antònia Font.....i jo qué sé quants més...conformen les BSO dels muntatges de fotos en DVD que he fet fins al moment......em donen mes bon rotllo!!!!)
au....besets i carantonyes

Rosella ha dit...

ethel me cagüentoloquesemenea... pots telefonar-me alguna volta i ens fem la cerveseta que tenim pendent des de fa un segle i quedem per anar-se'n per ahí de picos pardos??????